|
Du vil her på denne side få svaret på de fleste af de spørgsmål, som vi bliver spurgt om.
|
|
|
Vi udsender i starten af august indbydelser til alle 3. - 9. klasser i Esbjerg og Fanø kommuner. Der udsendes til både kommunale og til private skoler.
Indbydelsen sendes med intern kommunal post mandagen, i den uge, hvor eleverne starter efter ferien.
|
|
|
Alle 2. - 9. klasser i Esbjerg og Fanø kommuner får en indbydelse.
|
|
|
Der spilles puljekampe - normalt 4 eller 5 mands puljer.
Puljevinderne går så videre til mellemrunden og til sidst spilles der en finalerunde eller en finale.
|
|
|
Vi spiller i 2 rækker.
Pige række: Her er det kun pigerne, som spiller
Drenge række: Her spiller drengene og mix-holdene - dvs. er der både drenge og piger på holdet, spilles der i drenge rækken.
|
|
|
Der er 5 spillere på banen ad gangen. Og der er flydende udskiftning.
|
|
|
Der er præmier til 1. og 2. pladsen i både pige og drengerækken og til dagens bedste navn.
Der er indkøbt præmier til max 7 spillere.
Er der flere end 7 spillere, forsøger vi at få præmierne til at `række til`, men vi lover ikke at det altid kan lade sig gøre. Heldigvis plejer alle spillere trods alt at få medaljer.
|
|
|
Har man lavet fejl ved tilmeldingen, kan Skolemesterudvalget kontaktes vha. kontakt os, som vælges øverst på denne side.
Udvalget vil så forsøge at rette tilmeldingen.
Kommer henvendelsen efter at spilleplanen er lavet, kan vi desværre ikke lave rettelsen.
Forkert holdnavn: Dette rettes ikke
Forkert pulje - drenge tilmeld i pigepulje: I kan spille, men alle kampe tabes 3-0
Tilmeldt i forkert årgang: I kan spille, men alle kampe tabes 3-0
Ved snyd: Dvs. at en spiller ikke går i den klasse,som holdet er tilmeldtI kan spille, men alle kampe tabes 3-0
|
|
|
Vi udsender turneringsplanen så hurtigt som muligt.
Normalt laves turneringsplanen søndag/mandag umiddelbart efter at tilmeldingen er afsluttet. Renskrift foretages mandag/tirsdag og trykning og pakning i løbet af den resterende uge.
Vi sender turneringsplanen direkte til de enkelte hold ca. 7. dage efter at tilmeldingen er afsluttet - dvs. ca. 1 uge før turneringen starter.
Turneringsplanen lægges ind på portalen umiddelbart efter at planen er trykt.
|
|
|
Vi starter kl. 16:15 og slutter normalt senest kl. 21:00.
|
|
|
Vi foreslår at en eller flere af forældrene er holdledere.
Det er ikke meningen at klasselærerne skal klare dette. Vi håber at klasseklærerne vil uddele materialet til eleverne.
|
|
|
Normalt sørger holdlederne for at sammensætte holdene og sørger for kørsel, samt kontakt til elevernes forældre.
Holdlederne foretqager også udskiftninger når kampene afvikles.
|
|
|
Alle kampene spilles på TIF´s baner i Tjæreborg.
Vi spiller på håndboldbaner og med håndboldmål.
Vi starter kampene hvert 10. minut. Er eleverne ikke klar til tiden, vil kamptiden blive kortere.
|
|
|
Parkering
Der er et antal P-pladser ved TIF´s klubhus.
Ud over dette kan der parkeres på græsarealet over for klubhuset samt på P-pladsen ved forsamlingshuset og på villavejene.
|
|
|
I TIF´s klubhus kan der købes pølser, burgere mm. samt sodavand, slik osv.
Hver spiller får en gratis juice udleveret.
|
|